Alla korten på bordet

Inser att det här måste gälla tjejer också men nu glömmer
vi det för en stund och fokuserar istället endast på killar.
Varför är så många killar helt.. jag vet inte.. råpantade?
Tänker på det där med att det är många som ljuger en
rakt upp i ansiktet för att få som de vill. Varför är det så
svårt att spela med öppna kort redan från start? Har man
flickvän till exempel så skadar det ju inte om man
berättar det.

Struntsamma! Jag tänker inte lägga ner massa energi
på att sura över sånt. Har träffat en sån fin person nu.
Han ska ju hit, kanske blir det på torsdag till och med
och det innebär att det bara är TRE dagar kvar! Annars
blir det fredagen som gäller. Längtar(som faaan!!!!!)

Förreten drömde jag om att jag hade en långfuckingben-
spindel i håret igen. Fast sjävklart var den mycket
äckligare, om möjligt, i drömmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0