Baronessan på haven

Hade ju tänkt gå och lägga mig tidigt. Tja, relativt tidigt..
Senast 1:30 eller något. Men ja.. här sitter jag än och
lyssnar på Benga(dubstep). Tänker på alla fina jag känner.
Bland annat tänker jag på Louie, baronessan. Hon ska
snart bege sig ut och segla i en månad. Hon ska inte
snirkla runt i skärgården i 30 dagar, hon ska med de
andra på båten ta sig till Amsterdam och London! Hur
coolt är inte det?

Inser NU när jag läser igenom raderna att hon ska vara
borta i en hel månad!!!! Den lilla detaljen hade jag inte
riktigt förstått. En tredjedels kvartal. My god, hur ska
det gå? Tyckte faktiskt det var jobbigt när hon var
borta i två veckor. Jag antar att jag får söka styrka
från vänskapshjärtat!

Är otroligt glad för min underbara väns skull, hon ser
verkligen fram emot det här. Det förstår jag, det är
ju världens grej!




Snyggaste tjejen i stan!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0