Här sitter jag i natten

Jag har varit så nära på att däcka hela dagen. Smsade på
tunnelbanan idag men var nära att tappa telefonen med
jämna mellanrum då jag nickade till några gånger.

Imorgon är det festivalbuss i drygt sex timmar som gäller.
Det ska bli.. kuuul... Vet faktiskt inte riktigt hur jag ska
få med mig allt till bussen och själva festivalen.
Vi kommer ju bli skjutsade nästan hela vägen men sen
så måste de som ska ha pressband gå märkligt långt för
att hämta ut dom. Och jag har så mycket att släpa på.
Ändå så har jag ju med motvilligt hängt tillbaka tre, fyra
klänningar i garderoben. Även några kjolar och tröjor.
Jag är sämst på att packa.

Jag är v ä l d i g t hungrig just nu. Ska gå och lägga mig
så jag slipper känna av det. Är bara lite rädd för att jag inte
ska vakna av alarmet. Bussen går 9.20 och jag tänkte
bege mig minst en timme innan så vid sju ska jag väl
ta mig i kragen och sluta trycka på snooze-knappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0