OM SEX DAGAR!!

Om SEX dagar så får jag finbesök. Det innebär att jag inom SEX
dagar ska ha gjort det någorlunda trivsamt i mitt rum och även
i resten av lägenheten förstås. Satsar däremot mest på mitt egna
lilla territorium då meningen är att jag ska vilja vara här mer
än bara på nätterna då jag måste vara här. Sängen står ju
härinne och någonstans måste man ju sova. Badkaret är nog
lite för obekvämt. Har i och för sig inte testat..

Mamma har tagit med sig massa jobb hem som hon ska pyssla
med imorgon. Min plan är att röja som fan i mitt rum. Med det
menar jag inte att jag ska köpa hem ett flak öl och däcka vid
15tiden. Nej, jag ska rensa ut en massa skit. Är det något jag
är bra på så är det att samla på mig allt sådant som jag aldrig
någonsin kommer att behöva. Problemet är bara att jag inte
förstår det. Jag tror att det kommer komma tusentals ögonblick
då jag kommer ha användning för allt crap och har jag slängt
bort det så kommer jag banna mig själv. Det är så irriterande
för nu i skrivande stund så vet jag ju att det bara är nonsens.
Jag kommer inte alls behöva ett kvitto från 2008. Det kommer
inte ens vara kul att ha fastklistrat i dagboken. Jag om någon
borde veta att texten ändå kommer suddas ut tids nog.
Men imorgon när jag står där med svarta sopsäcken i ena
handen, och kvittot i andra, så kommer jag hitta på någon
superbra(dålig) anledning till att ha kvar det. I en liten burk
eller så.

Ska försöka att ta mig i kragen och banka lite vett i skallen.
Tar det imorgon.

Men iallafall! Ska alltså rensa ut alla onödigheter medan mamma
sliter med sitt i köket. Vi ska använda oss utav... ÄGGKLOCKAN!
Yes, oh yes, it's time. Vi kommer göra så att vi har en timme
på oss att jobba effektivt och sen får vi se hur det har gått
efter de 60 minuterna. Och sen ställer vi klockan på ytterligare
en timme och så vidare.
Målet mitt är att bli klar med rensandet så mamma
och jag senare i veckan kan åka till IKEA för att köpa hem
sådant som vi imorgon kommer märka att vi behöver. Typ.

Gör jag bra ifrån mig så ska jag belöna mig själv med en
utekväll på Sommar eller något. Har för mig att vi ska
ut, alla tjejerna, för sista gången alla tillsammans innan Pattie
åker tillbaka till Australien. Så det gäller att jag kämpar på
bra imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0