Sen drar jag

Planen är alltså att jobbajobbajobba (det kommer bli mer när
kunderna kommer hem från sina landställen), sparasparaspara
och sen sticka iväg härifrån.

Det blir nog Australien till att börja med faktiskt. Patricia bor
ju där och Tove och några till ska resa dit i september på
obestämd tid. Skulle inte behöva vara ensam.
Sen måste jag fixa ett jobb där. Då kan jag jobba järnet
och leva där ett tag, hur länge vet jag inte. Så länge jag vill,
så länge det skulle gå tills jag tröttnar och då åker jag antingen
hem hit eller någon annanstans i världen. No pressure.

Behöver verkligen det här. Är så glad att det är möjligt!

Komma bort från allt man är van vid, jag tror det är grymt
nyttigt på många olika sätt. Skönt kommer det också bli, att
byta miljö. Träffa nya människor, göra andra saker, lära
sig bättre engelska, hitta mig själv och utvecklas.
Det här är nog det bästa jag kan göra för mig själv.



Börjar 13 idag, skönt.
Ska gå om inte alltför lång tid så jag måste börja göra mig
i ordning. Ska nog äta avocado med örtsalt till frukost.
Eller något. Det är inte så kul att äta för tillfället för jag har
en störande visdomstand som strular till det för mig.



Mina tankar finns hos Birgit och hennes anhöriga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0