MC-bruden

Det var superkul att träffa min vänner igår. Louie, Perre,
Pat, Joseph, Anna, Sarah och en tjej som heter Ellinore
(eller hur hon nu stavar sitt namn). Vi satt på Falafelkungen
i nästan tre timmar. Man hinner med många skratt på den
tiden.

Efteråt skulle jag träffa Ludwig men han ställde in. Jag blev
inte förvånad, det är typ tredje gången det händer. Blir inte
gladare för det direkt.

MEN, jag fick ett sms från Tomas som frågade om jag ville
komma till en liten fest vid Skanstull. Så jag stack dit och
drack några öl. Det var verkligen trevligt!! Min kväll kunde
nog inte bli bättre än så. Men den blev det ändå när jag fick
ett samtal från Flykt då han sa att de var framme i stan.
Han och hans vän Andreas. De hade som jag tidigare nämnt
åkt hela vägen från Göteborg till Stockholm på en motorcykel.
I SPÖREGN. I princip hela vägen fick de köra i regnet som
fick åtminstone Flykt att huttra okontrollerat en liten stund.
Och vi skulle hela vägen till Hässelby.. tyckte så synd om
dom. Flykt fick låna mitt access-kort och tog tunnelbanan
medan jag åkte med Andreas på mc:n. Var ju tvungen att
visa vägen. Det var lite läskigt först men nu känns det
bara sjukt befriande att sitta där.

Vi kom hem efter någon timme eller så och sen kokades
det te och därefter blev det tid att säga godnatt.

Vaknade kanske 45 minuter innan jag skulle upp vilket
var superirriterande för jag behövde verkligen få sova.
Men jag väntade med att gå upp tills alarmet gjorde
sig påmint. Då gick jag med killarnas blöta kläder och skor
till tvättstugan och kastade i alltihopa i torktumlaren
och torkskåpet.

Vid 10 drog vi. Flykt tog sig till tunnelbanan och jag blev
skjutsad med MC igeeeen till jobbet. Kändes väldigt
lyxigt haha. Vi åkte sedan från mitt jobb och åt på Söder,
sen till Raja där pappa jobbade idag och sen till sist åkte
vi till Hässelby igen och här sitter vi nu! Flykt är påväg
hit nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0