Den störiga debattören

Kom på en grej. Det var nån person som verkligen irriterade
mig i helgen. Ingen jag känner. Har inte träffat honom förut
och lär inte träffa honom igen. Whatever, var på Morfar
Ginko och vi började prata några styckna. Så får jag frågan
vad jag tycker om att göra och jag sa självklart att jag älskar
att dansa. Vadå för dans? Afrikansk dans svarade jag då,
det var allt jag hann säga. Sedan började den där killen
fråga på ett väldigt störigt sätt "Vad är afrikansk dans?"
Det var inte det att han var intresserad av vad det var jag
dansade utan det handlade om att debattera på ett fett
jobbigt sätt. "Jag menar, jag tycker det är lite konstigt.
Finns afrikansk dans? Vad är det? Finns det europeisk
dans också då eller? Finns det asiatisk dans?
"

Vad skulle jag svara på det? Blev apsur. Svårt att förstå
om man inte var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0