Inspirerad

Först jobbade jag, sen träffade jag Erre, sen pappa och sen Ludwig.
Nu är jag hemma och väntar på Spanien-Portugal-matchen, ska bli
spännande.

Erre är verkligen en underbar människa och han har varit runt
på många ställen i världen flera månader i taget. Han kom nyss
tillbaka och nu ska han om en vecka sticka iväg igen. Först till
England i en, två månader och sen vidare till Peru där han ska
bo i minst ett år uppe i bergen. Tycker om att lyssna när han
berättar om allt han har varit med om, blir så inspirerad till att
själv bege mig härifrån. Har faktiskt planer på det.
Tänkte att eftersom Patricia studerar i Australien så kan man ju
åka och hälsa på i vinter eller något. Skulle vara superkul och så
kom nästa tanke, - "Varför åka tillbaka hem?". Varför inte bo i
något kollektiv och hitta jobb för att stanna ett par månader
eller kanske längre än så? Jobba, spara ihop pengar och dra iväg
till något annat hörn i världen. Träffa människor, göra sådant jag
aldrig gjort förut, fotografera allt jag ser och bara.. leva livet!
Det är verkligen den rätta tiden för det nu. Jag vet att om jag
inte skulle göra det så är det något jag kommer få ångra resten
av livet. Det vill jag ju inte.
Skulle det vara outhärdligt så är det ju bara att åka hem igen.
Inte värre än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0