Långt nere på tröttometern

Märkte att när jag kom hem, ganska nyss, så sjönk jag direkt minst
fem streck på den där tröttometern. Det är någonting med det här
stället... Det beror säkert på att det kan liknas med en soptipp och
att det bara blir värre och värre hela tiden. Längtar inte hem längre
känner jag..

Vet att jag inte kan gå runt och hoppas på att lägenheten ska städa
sig själv tills jag kommer hem från jobbet en dag. Tja, hoppas kan
man ju men herregud, är jag fem eller? Jag måste ta tag i det med
de andra men när ska någon utav oss orka? Måste sätta mig ner och
strukturera upp någon superseriös plan på hur jag ska gå tillväga.

Ska börja i mitt rum. Vill måla om och slänga ut gamla hyllor. Måste
rensa ut all skräp som utgör ca 75% av rummet.. Suck..
Mår man mindre bra så blir det verkligen inte bättre av att komma in
till det här. Nä fy. Ändring ska det bli på detta! Känner bara att jag
skulle behöva en liten hjälpredartrupp! Till mitt rum alltså.




Kommentarer
Postat av: Louie

Aspirant Ridderstolpe anmäler sig frivillig till hjälpredartruppen! Jag kan ta med svarta sopsäckar.

2010-06-03 @ 20:20:12
Postat av: X

Haha jag försökte så gott ja kunde :P

2010-06-07 @ 18:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0