Mamma och jag

Stackars England.
Men nu orkar jag inte bry mig mer om den matchen. Gäsp.

Mamma och jag ska se nästa, Argentina vs Mexico och det
kommer bli mycket roligare. För då kommer vi äta pizza
och pasta och äta massa snacks och dricka massa läsk!
Fett med fett.

Det har varit en riktigt skön dag idag. Sjöng för mamma
och fick med henne in till köket där jag hade gjort i
ordning ett stort fat med alla möjliga färgglada frukter,
en tallrik med munkar överdragna med glasyr i olika
färger och mönster och så en presentpåse med ett paket i!
Sen så hade jag köpt happy birthday-ljus som jag satte
fast i munkarna. Det var lite festligt måste jag säga! Hade
ordnat med en speciell happy birthday mom-lista på Spotify
som inleddes av Copacobana med Barry Manilow. Passade
frukten tyckte jag PLUS att mamma gillar den. Det mamma
fick var Grey's Anatomy, säsong ett och två. Hon verkade
glad iallafall! Sen så fick hon ett muntligt presentkort; ska
ta med mamma nästa vecka eller något till en bra affär och
så ska hon få välja ut en symaskin!

Efter att ha ätit lite munkar och så, så gick vi till stranden.
Vi var nog kvar där till tre eller något för det var så skönt
att ligga i solen och läsa och inspektera alla andra som
höll till där. Det har alltså varit en riktigt bra dag!
Snart ska vi gå och införskaffa oss mat och annat gott till
matchen. Och än lyser solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0