Pop Dakar

Igår var jag ute!

Kände lite att livet behövde firas så jag åkte och mötte Erika
och hängde på Pop Dakar* vid Universitetet. Det var trevligt men
jag frös så mycket att jag kände mer för att åka hem istället.
Om man bortsåg från temperaturen så var det dock riktigt kul!
Det kändes bra att få komma ut och träffa lite folk. Det var
värt att frysa en stund.

Träffade Ludwig där. Han hade spelat på stora scenen och höll
sig mest backstage(inomhus!) men ibland kom han ut och utbytte
några ord.

Kom hem ca 01:30, helt ok tycker jag! Gick in och släckte hos
mamma som såklart vaknade och tyckte att jag såg ut som ett
läskigt japanskt barn.



* Pop Dakar är en endags-festival som hålls en gång per år.
Först trodde jag att det hette Poke Tha Car.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0