Vi är med om samma saker

Var förbi veterinären och köpte specialfoder till älsklingskatterna.
När jag stod vid kassan och betalade så klev en kvinna ut från
något rum, helt röd i ögonen. Hon sa hastigt hejdå till kassörskan
och gick därefter. Förstod vad hon precis hade fått vara med om
och kunde känna vad hon kände. Tog kvittot och gick ut.
Kvinnan hade inte hunnit långt så jag frågade om hon var okej.
"Min hund..", det var nog allt hon sa och så kom tårarna.
Åh stackarn. Jag sa att jag varit med om detsamma men det var
flera år sedan nu. Så därför blir det specialfoder för hela slanten
numera! Avslutade samtalet med att önska henne det bästa.
Sen tog jag tåget hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0