Bättre tider!

Bror är påväg hit nu med kamerasladden bland annat så kanske
kommer det upp lite Londonbilder ikväll!

Känner att det kommer bra tider nu. Trots riktigt tråkigt väder
idag så är våren påväg nu. På riktigt! Redan i december och
januari så sa jag att den snart skulle komma. Sa det var och
varannan dag för att hålla skenet uppe.
"Men nu har ju mer än halva vintern gått" kunde jag säga när
det var som kallast. Tror jag nästan klagade sönder gatan förra
året så jag ville byta bana lite och blev optimistpaula istället.
Givetvis har jag talat illa om kylan till och från men har
verkligen försökt undvika det så gott jag har kunnat. Man har
ju sina sämre dagar också förstås..
När det har blåst kallt som tusan så har jag försökt inbillat mig
en varm sommarbris istället. Inte det lättaste men säger man
högt för sig själv "Mmm vad skönt det är. Åååh.." där man går
i mörkret så är det ändå något som händer i skallen och vägen
hem blir plötsligt inte lika lång och tråkig. Eller så har jag gått
och nynnat på Star Wars-låten för att göra det lite mer
spännande och sedan gestikulerat mot himlen och halvhögt fått
ur mig "IS THIS ALL YOU'VE GOT?!".

Slutsats: Jag är knäpp.

Men nu ÄR våren verkligen här. Jättejättejättenära är den
iallafall! Att det snöar ute just nu är bara en liten avslutning
på vintern. Hejdå vintern.

Bättre tider är på väg som sagt! I can feel it baby.
Sverige får massor av finbesök i år dessutom. Nathan ska
till Danmark och hälsa på sin danske vän Victor som jag också
träffade första gången jag var i London, han bodde då där.
De skulle på någon roadtrip eller något och då kommer de
förbi Stockholm en dag eller kanske två. Då ska jag ta dom
till Strand och något hippt café. String kanske.

En annan som kommer hit är ju då Chris Corner, IAMX. Önskar
jag kunde få visa honom runt här också men men, man kan
väl inte få ALLT här i världen. Men se honom spela ska jag.
Arvikafestivalen here I come! Om hundranågonting dagar.

Kanske kanske kanske kommer gänget The Wutars hit också.
HOPPAS! Det skulle vara riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: mam

Du är knäpp.

Du har det i generna.

Det är absolut positivt!

2010-03-23 @ 00:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0