LOW

Nu får jag ta och skärpa mig! Igår åt jag endast ett rostat bröd plus
en avocado, fram till klockan 19:30ca då det blev middag.

Idag har jag inte ätit någonting alls. Okej, 100 g never stop då.
Men det räknar jag inte till mat-facket.
Orkar inte laga något.. kanske för att jag inte har någon energi
i och med att jag inte ätit. Trevlig liten cirkel det blir av det!

Usch jag har värsta ekonomiska ångesten den här månaden.
Mest tack vare SL. Måste betala 1200 för att jag åkte på reducerat
åkkort. Dumt, men jag trodde att jag fick det. Sen så är det något
konstigt med älskade Doris så henne måste vi ta till veterinären
snart. Sådant är alltid dyrt och så mycket pengar har jag inte.
Det känns väldigt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0