En helt vanlig tisdag

Upp och hoppa! Bästa Louie tar en handling så jag slipper
det. Så jag har bara en städning idag hos en söt liten dam
som förra gången sa till mig att hon får "Stockholms bästa
hjälp". Gulligt! Hon har även kallat mig pärla och slängt
iväg en liten slängkyss när jag var klar och skulle gå en
gång. Känns bra att vara uppskattad. Tycker dock att
jag inte gör något superspeciellt när jag städar direkt
men huvudsaken är ändå att kunden är nöjd.

När jag är klar med det så ska jag möta upp mor och
bror. Vi ska hoppa på någon buss som tar oss till
Norrtälje där vi ska bli upphämtade vid Norrtälje sjukhus
entré. Marsch iväg till bårhuset. Vet fortfarande inte
om jag kommer kunna klara av att se Arne ligga där.
Men trots allt så gör han ju inte det, det är bara en
död kropp, ett skal. Kanske måste se det också så jag
inte går runt och inbillar mig att allt bara är ett stort
sjukt skämt. Det är lite så jag tänker nu liksom...

Senare ikväll så ska vi till Strand. Det ska vara någon
spelning där med Ginjer Ninja som min gudmor tar
han om och hjälper. Ska bli roligt att träffa Eva! Och
Johanna som också kommer vara där. Det är så synd
att vi ses så sällan. Det är bara det att jag nu inte
vet hur mycket energi man kommer ha till det..
Men nu har ju i och för sig lönen kommit så jag får
se till att boosta mig med värsta middagen eller
något.

Nu ska jag ta en dusch och försöka hitta något att
ha på mig. Svejzers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0