How it ends

Jag försöker vara stark. Vet inte hur det verkar utåt men inuti
känner jag mig så liten. Liten, trött och svag.

Det händer så mycket just nu och jag önskar det kunde stå still
för ett ögonblick åtminstone. Jag är trött på döden och sjukhus.
Ja, nu har min söta favorittant åkt in på sjukhus. Vad det rör
sig om vet jag inte än. Har inte en aning om vilket sjukhus hon
har hamnat på heller. Tråkigt är det. Schysst tajming på allt.

Sen när det kommer till Max och mig så börjar det klarna för
mig mer och mer. Känns väldigt jobbigt i detta nu måste jag
medge. Tänker på alla fina minnen och de är m å n g a.



(Inte de skarpaste bilderna men jag gillar dom och vill att de ska vara här)
Hold your grandmother's Bible to your breast.
Gonna put it to the test.
You want it to be blessed.
And in your heart,
You know it to be true,
You know what you gotta do.
They all depend on you.
And you already know.
Yeah, you already know how this will end.

There is no escape,
From the slave-catchers' songs.
For all of the loved ones gone.
Forever's not so long.
And in your soul,
They poked a million holes.
But you never lettem show.
C'mon it's time to go.

And
You
Already know.
Yeah, you already know
How this will end.

Now you've seen his face.
And you know that there's a place,
In the sun,
For all that you've done,
For you and your children.
No longer shall you need.
You always wanted to believe,
Just ask and you'll receive,
Beyond your wildest dreams.

And 
You 
Already know.
Yeah, you already know
How this will end.

You already know (You already know)
You already know (you already know)
You already love will end.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag visste inget förrän Max ringde mig på Midsommaraftons natt, och berättade att det var slut mellan er... Va trist gumman! Men hoppas du kan komma på nån av våra fester med lite tjejkompisar nån gång nu :)

2010-06-28 @ 16:20:02
URL: http://sminkliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0