What if

Idag har varit en jobbig dag. Har varit värsta känslovraket och
har känt mig som en tickande bomb. Naturligtvis så håller jag
det inom mig så det märks kanske inte utåt lika mycket..

Går runt och känner att jag bara vill svimma. Vill ramla ihop
och stanna där ett tag. Funderade till och med på att jag inte
skulle äta bara för att det skulle hända. SICK.

Jag är så löjlig ibland! Går inte ofta runt och tänker sådär men
är man på det humöret kan det spöka till riktigt ordentligt i
skallen.

Har kommit på att jag verkligen behöver en timeout. Är så
fruktansvärt trött på jobbet fast jag egentligen trivs väldigt
bra. Idag när jag kände mig megadeppig så var det riktigt
svårt att vara glad och trevlig. Skulle inte kunna tänka mig
vara något annat men det är inte roligt att göra sig till för
det tar mycket på krafterna. Finaste Max coachade mig i
telefonen och han tycker också att en ledig vecka inte skulle
sitta helt fel. Har jobbat konstant sen augusti. Eller just ja,
var i London en vecka + julafton och nyår.
Vågar inte riktigt prata om ledighet med de på jobbet för
jag vet hur stressade de är precis hela tiden. Vill inte kasta
gorillor på dom(intern jobbmetafor). Har tagit en vecka
ledigt nu i sommar men mer än så blir det väl inte. Ska dock
försöka få lite ledigt i slutet av juli så jag kan åka till Värmland
på den årliga släktträffen.

ORKAR INTE.

Kommentarer
Postat av: mom

Men hallå!

Du har ju visst pratat med dom på jobbet (MIG) och jag har ju sagt att vi tittar på det och fixar så du kan vara ledig!

Och du kan använda mig som coach också. Jag är ganska bra på det vet du..

Och det där med att gå omkring och tro att man ska ramla ihop... det kallas panikångest.. finns saker att göra mot det.. både med och utan medicin..

Nu får du skärpa till dig!

Men bara när det gäller en sak... och det är när det gäller att PRATA med MIG när du mår dåligt!

Så hittar vi någon lösning tillsammans..



PUSS Å KRAM

JAG ÄLSKAR DIG!!!!

2010-05-21 @ 06:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0