Du och jag på tankevägen!

Jag drömde att någon bestämde att Frasse skulle dö.
Fyfan.

Jag saknar honom. Jag saknar honom så sjukt mycket.
Vill inte att han ska bo hos Max för jag vill ha honom hos
mig hela tiden. Så fort jag tänker på det så är jag nära
att börja gråta. Jag vill inte åka och hälsa på min katt.
Det är en konstig situation också. Det är faktiskt det.
Max har ju flickvän nu och det är väl inte så kul för henne
att hans ex åker hem till honom då och då. Det förstår jag.
Men jag måste träffa Frasse. Max behöver inte vara där
egentligen. Tycker såklart att det är roligt att träffa honom
också, det gör jag verkligen. Känns bra att vi kan vara
vänner. Men jag förstår som sagt om det finns de som
inte tycker att det är lika kul som jag.

Men jag saknar min Frans. Kärlek till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0