Ett nytt försök

Har verkligen inte brytt mig om att ens logga in på blogg.se på
ett tag. Inte har jag orkat läsa andras bloggar heller.

Jaja.

Jag var så ledsen igår för det här med Frasse.. usch.



Men jag hade en riktigt trevlig kväll igår. Träffade Ruben och Alexis,
mina gamla tweets. Det var bara Amelie som saknades men jag
hoppas vi kan ses allihopa snart ändå.
Vi tre gick till.. Viking Bar eller vad det nu hette. Där träffade vi
några bekanta till Ruben så vi blev ganska många helt plötsligt.
En av de vi träffade hette Paula. När vi skakade hand och båda sa
vad vi hette så blev vi lite paffa, det är inte så vanligt att man träffar
någon som heter det. Eller så är det det men det händer mig väldigt
sällan iallafall. Hon hade en likadan jacka som mig och hon dansar
också. Fast jag tror hon är mycket bättre än mig! Men det spelar ingen
roll, det var ballt ändå.

Vi var där tills de stängde och sen gick vi vidare till något biljardställe.
Mycket trevligt. Fast en av de där tjejerna var väldigt jobbig.
Hon hade helt klart druckit för mycket och blev väldigt.. skränig.
Och klängig. Jag tyckte synd om henne och var orolig för att hon
skulle bli utslängd (hon och de andra tjejerna var 18 och släpptes
ganska så motvilligt in då det var 20årsgräns).

Annars var det som sagt kul! Lite innan de stängde så bestämde jag
mig för att gå hem och kom väl hem strax innan fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0