CV - CHECK!

Nu är jag trött på att jobba på Kungsholmen också. Vill inte städa mer.
Orkar inte gå igenom fler inköpslistor. Tvätta är chill.
Det är ett bra jobb blablabla men jag är trött på det som fan ändå.
Skulle upp 10 men mor ringde vid åtta och frågade om jag kunde
komma in tidigare än jag skulle. Jag blev sur för jag sov ju.
Sa att jag inte sovit mycket och sånt men det kunde ju inte hon
hjälpa och det vet jag väl. Men nu är det så och jag stannade uppe
längre eftersom jag skulle börja sent. Så jag ville såklart fortsätta
sova. Det som stör mig lite är att mamma fick mig att säga ok,
jag kommer. Skulle det varit på ett annat jobb kanske de skulle
kunna ta mitt nej men eftersom mamma är just min mamma så
har hon ju den där rätten att tjata på en. Onödigt var det av mig att
låta så otrevlig i telefonen men jag blev superirriterad.
Aja, bra på ett sätt var det väl för nu har jag skrivit ett CV. HAHA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

...men eftersom att du är just min dotter så har ju du rätten att vara tjurig och säga nej också...!

Och du anar inte vilka mästare vi är på att övertala i princip vem som helst att jobba när vi är på det humöret!!!

Man behöver inte vara släkt.

2010-10-14 @ 14:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0