My left foot

Den här dagen har varit så himla lång. Ska verkligen bli skönt att få
sova nu. La mig i sängen innan 22 faktiskt men jag har ordnat lite med
cv och sådär så tiden sprang iväg lite. Som vanligt vill säga.


Jobbade hos favvotanten idag. Hon tyckte att jag var så fin och duktig
så det var ju bra! Enligt henne själv har hon berättat för hennes
väninnor att hon tycker bra om mig och det var fint att höra måste jag
säga.


Mitt i allt jobb så fick jag ett av världens bästa sms. Fick nämligen veta
att jag ska på inspelning av "På Minuten". Tack Johanna för att du
ordnade med det! På minuten är ett hysteriskt roligt radioprogram som
går på P1. Kolla upp.
Den 22 november är inspelningsdagen. Längtar!!


Efter jobbet så sprang mamma och jag runt på IKEA som galningar.
Vi tänkte göra ett eget avsnitt av "Välkommen hem" nämligen. Bror
kommer hem från Ukraina på fredag kväll så då ska vi ha fixat i hans
rum. Tror han kommer bli riktigt glad faktiskt. Saknar honom.


Blä blä blä. Jag måste gå till doktorn snart. Har haft ont i vänstra foten
i flera veckor nu. My left foot är förresten en väldigt bra film med Daniel
Day Lewis. Åh, jag tror jag älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0