Vad är det som gör mig unik?

Vad är det som gör mig till en unik människa? Jag undrar lite vad det är
som får någon att tänka "jag vill träffa Paula". Jag har ju vänner, så jag
antar att det finns de som tänker tanken någon gång åtminstone.
Hm.. tanken slog mig nu bara.
Kan ju lika gärna fråga mig själv vad det är som gör att jag tycker om
mina vänner, vad det är som gör dom så speciella.. Men det kan jag
utan några som helst svårigheter svara på. De är ju bäst. Lite kort
sammanfattat sådär..

Är väldigt tacksam över att ha så många fina människor runt mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det handlar om våglängd och frekvens... någon som funkar lika och som stimulerar och som roar... nåt sånt.. Och att det är ömsesidigt förstås.. ibörjan när man träffar en ny vän så kan det också vara en smula attraktion inblandat.. men det brukar nästan alltid lägga sig och finns det ingen substans bakom så brukar det inte bli nåt mer.. samma princip som en vanlig förälskelse.

Så tror jag.

2010-11-02 @ 08:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0