Frasse

Jag saknar Frasse så sjukt jävla mycket. Det är verkligen tomt här
hemma utan honom och det stör mig enormt mycket att jag inte
kan få träffa honom precis när jag vill. Mitt älskade kattskrälle!

Han verkar ha det bra hos Max och det är jag glad för. Max
älskar Frasse och Frasse älskar Max. Dessutom verkar han tycka
om Göran också. Kan inte tänka mig ett bättre hem om han nu ska
bo någon annanstans. Eller jo det kan jag, det skulle vara om
jag hittade mitt egna ställe.

Men så är det inte nu. Kommer inte flytta på ett bra tag och då
måste det vara på det här sättet.
Det är svårt att åka hem till Max hela tiden bara. Han är ju min
förra pojkvän och han träffar någon annan nu. Vore lite konstigt
om hans galna ex åkte hem till honom stup i kvarten. Akward.
Men Max vet hur mycket jag älskar min katt, han har ju varit med
i nästan två år. Så han har sagt att jag får sova över där någon gång
om jag vill. Antingen sover han på soffan eller så är han hos sin
flickvän. Det lät rätt okej tycker jag. Måste få träffa Frasselove.

Kommentarer
Postat av: mam

Åh älskade gummeligumman... du är i alla fall inte ensam om att ha ett frasseformat hål i själen.. jag saknar honom också.. mer än vad jag kunde ana..

Den galna föredetta flickvännen och hennes galna morsa kanske är något som M:s nya flickvän måste leva med helt enkelt.

Å allt det andra... visste väl att det var något..

Bara du som kan göra något åt saker och ting.. men det har du ju redan listat ut.. det kommer, det kommer..

Puss å kram. Du kan alltid komma till mig det vet du. Och prata eller inte.

2010-09-13 @ 05:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0