Jag är så stolt över dig!


Idag såg Louie och jag en affisch på Ludwig. På stan. Det var sjukt
coolt på något vis.

Vi ska på hans spelning på Debaser Medis på lördag. Ser verkligen
fram emot det! Både Louie och jag såg honom när han framförde
några låtar på Bengans, eller vad affären nu heter på Drottninggatan.
Det var första gången jag har sett honom in action så att säga.
Stod och log hela tiden. Om det inte syntes utanpå så kunde åtminstone
jag känna det inuti mig. Det var en väldigt fin känsla. Är inte
Ludwigs bästa vän eller så men jag har känt honom nu i över ett
år och har under tiden fått följa hans väg in på trackslistan.
Är otroligt glad för hans skull och han är verkligen värd det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0