Shimmering Madness

Mor och jag var på fotografiska idag och såg tre riktigt intressanta
utställningar. Vi fastnade speciellt för Sandy Skoglunds fotografier
som faktiskt var helt otroliga. De var roliga, knäppa, ganska sjuka
och väldigt fantasifulla. Googla.


(ALLT det gula är ostbågar. Ja, väggarna också.)

På fredag verkar det som att Flykt kommer till Stockholm. Äntligen!
Har typ helt kommit av mig med mitt skrivande så jag berättade
aldrig om att jag hade några riktigt fina dagar i Göteborg.
Det är som att när jag väl har något att skriva om, då blir det för
jobbigt och på tok för lätt att skjuta upp. Jag är ju sådan.
Men man kan ju alltid göra sitt bästa och försöka ändra på sådana
där tråkiga gamla mönster. Så nu sitter jag här och säger att jag
hade det väldigt fint i Göteborg sist. Bortsett från att jag glömde
kameran. Var livrädd för att den var borta om jag ska vara ärlig.
Minns mycket väl hur jag inte tog med den när vi skulle ut.
Kommer ihåg att jag sa "Jag tar inte med mig kameran ikväll".
Men nuförtiden visar det ju sig att mina starka minnesbilder inte
alltid är några att lita på. Fast nu var de det! Haha, för Flykt hittade
den hemma på fönsterblecket(gar googlat på ordet, det finns).
Jag som trodde jag hade kollat överallt.
TUR, för det var Max som gav mig den i 20-årspresent.

Vart var jag? Jajuste. Fredag. Finbesök. Wiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0