Bergochdalbana

Den här veckan går upp och ner som en bergochdalbana som bara
de modigaste vågar åka. Istället för att starta med att sakta rulla
uppåt så åkte den med hisnande fart nedåt.

Mitt hjärta gör ont (var inte riktigt beredd på det)
Min energi börjar ta slut
Tankarna virvlar omkring likt en tornado inom mig

Mitt i allt som nu har hänt så har jag annat att tänka på. Ska ju
flytta ihop med en av världens finaste tjejer.
Och jag hade en mysig middag med mamma på en kinakrog idag.
Så det är blandat. En märklig mix av död, hjärtesorg, oro och
steg mot vuxenlivet och yadayadayada.

Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Det enda jag kan göra just nu är att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0