Sakta men säkert

Annars så har jag mest manglat lakan och tränat.
Mitt happy place är numera det där gymmet. Vi var där allihopa
idag igen. Max, mor, bror och jag. Vi känner oss nästan
lite för hemma där tror jag.. men vi försöker dämpa oss när
det kommer andra som vill träna. Inte alltid så lätt.
Gjorde bättre ifrån mig idag även om jag är långt ifrån
att orka det jag egentligen borde. Försöker och det är
huvudsaken. Sakta men säkert går jag väl åt rätt håll..

Imorgon är en speciell dag. Först ska jag jobba några
timmar men sen.. sen ska jag träffa Erika som jag inte
sett skymten av sedan i söndags kväll (inte så konstigt
då hon befunnit sig i Åre). Vi ska träffa Louie och sen ta
oss till Strand för där kommer The Boys spela!
En i bandet träffade Louie och jag när vi var i London
2010 så det ska bli riktigt kul! Ser verkligen fram emot
det.

Det jag ser mest fram emot just nu är att få sova.
Kanske läser jag några rader i min födelsedagsbok
först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0